O Allah, Please Give Me Your Strength :'(


Tonight,

I am deppressed. Kenapa?

Sebab..

Dah lama aku simpan benda ni.

Kenapa ramai sayang dia? Kenapa aku tak?

Kenapa cikgu ramai sayang dia? Kenapa aku tak?

Kenapa dia lebih pandai dari aku? Kenapa aku tak?

Kenapa ramai yang nak kawan ngan dia? Kenapa aku tak?

Kenapa dia pandai bercakap? Kenapa aku tak?

Kenapa??


O Allah, pinjamkan aku kekuatanMu.. Beri aku ketabahan ya Allah.. 

Pernah rasa macam ni tak? Of course pernah kan?

Tapi, lupa ke? Diri ni masih ada kelebihan yang boleh aku banggakan. Kenapa nak sedih sangat? Diri dia, biarkan. 

Yang penting, aku perlu ubah kelemahan aku jadi lebih baik.

Hilangkan semua perangai buruk aku ni. Panas baran, kuat merajuk, selfish.. InsyaAllah you will get the best.

O Allah, please give me Your strength :')

#Peringatan untuk diri ini dan semua. Hanya padaNya tempat terbaik untuk mengadu. Be positive, act positive :)


arigato haikk sudi bace :)

6 comment[s]:

ukhti_faiqah said...

aweesome much :D
you are the best sue :)
la tahzan :)

pinoc said...

go sue!!!! jgn sedih-sedih. jadi diri sendiri. setiap org ada kelebihan dan kelemahan diri masing2. kan Allah maha adil.

yg penting kita isi hidup kita dengan benda yg berfaedah. jgn depressed sgt tau. (^_^)

Sabrina SA said...

stay strong..

Super Girl said...

la tahzan . kelebihan orang tak sama . mungkin lebih awak kt tempat lain :)

Affy Afiqah said...

sentiasa ingat Allah, mengadu padaNya, insyaAllah slow2 perasaan negatif akan hilang :)

ASHAZMI. said...

Terima kasih semua :')

Post a Comment

Jot down whatever you want. I will published your comments once i check them out!

ASHAZMI's Priority.