Frustrated ._.

 
Assalamualaikum and selamat pagi semua. Sekarang baru pukul 11, dah ada benda yang menaikkan amarah aku. -Astaghfirullah- Aku nak cite siket.. Bagi hilang beban kan. Bak kata orang, berat sama dipikul, ringan sama dijinjing. Entah peribahasa apa la aku rembat ni :p

1. Tadi aku ada meeting IMC (Indie Movie Club) kat blok akademik. Bincang pasal dinner yang dah tertonggak since last year. Malunyee, dah la aku yang jadi ketua for this event = = So, untuk bajet kena la call restaurant tu kan. Time aku call tu, orang yang angkat tu biasa je nada dia. Biasa lah kan, kita tak tau apa-apa pasal restaurant tu, banyak lah yang aku tanya.

Yang aku bengang sangad, ada sekali tu aku tanya, dia boleh pulak tinggikan nada dia. Macam nak marah je. Eh eh, memang suara orang marah pon.. Aku macam terkejut la kan. Dalam hati dah cakap, apa pasal pulak dia ni nak marah kan.Then, terus aku say Goodbye. Kalau tak ingatkan dah bincang nak buat kat situ, takdek maknanya aku nak tempah kat situ. Apa lah dia tu, dia penjual. Aku customer. Layan lah elok-elok.Customer Makes Money Terrrrr >< Act, tak boleh nak salahkan dia 100% jugak. Mana tau anak kambeng dia mati ke semalam kan. Terus bad mood. Huhu, nak husnul zon pon agak-agak la der T_T

2. Otw nak balik dorm, ada lah malaun yang kacau aku ngan member aku, Aina. Tau tak apa dia cakap kat kitorang? " Ustazah.. Ustazah pilihan tu.. " Hish, kambeng btol. Dah le hati ni tengah membengkak pasal minah retaurant tu. Macam nak baling je meja yang ada kat depan aku time tu kat budak ustazah pilihan tu. Salah ke aku pakai tudung labuh hah? Drpd aku tak pakai langsung or just pakai tudung periuk yang dah hitam tu, baiklah aku pakai tudung labuh. Yes, I know tudung labuh pon tak confirm masuk syurga. Tp, kalau tak pakai tudung langsong or pakai yang jenis singkat tu sampai nampak -- till mati memang confirm masuk neraka. So, kau nak cakap apa?

Dah la, tak baik kutuk orang banyak banyak. Ari Jumaat ni.. Thats all, tyvm.

Hari Jumaat, good for us to recite al-Kahf :)

arigato haikk sudi bace :)

0 comment[s]:

Post a Comment

Jot down whatever you want. I will published your comments once i check them out!

ASHAZMI's Priority.