Apabila Kekurangan

Assalamualaikum. Catatan dari tempat nun jauh dari Pulau Pinang. Huhu.

Kadang-kadang, kite rasa awkward berada di satu tempat yang maha asing bersama insaninsan yang maha-tak-pernah-jumpa. Sumpah cakap, aku sangat tak sukakan keadaan ni. Sumpah cakap, aku bencikan keadaan diri aku yang sekarang.

Aku tak tau salah siapa. Dan aku tak tahu aku ke yang silap.

Biasanya kalau aku alami keadaan ni, aku akan cari Dia. Tapi, entah kenapa sekarang ni aku rasa lemah semacam. Aku rasa macam i can't do anything to release my tension.

Sekarang aku sendirian. Memikirkan apa yang terbaik untuk diri aku. Memikirkan apa yang kurang dari diri marhaen ni.

Ok la. Aku pon tak tau ape yang aku dok potpetpotpet. Hehe. Thats all and thank you for reading 😊



arigato haikk sudi bace :)

0 comment[s]:

Post a Comment

Jot down whatever you want. I will published your comments once i check them out!

ASHAZMI's Priority.