Kemalasan melanda =='


Adoii.. Apesal eh, sejak dua menjak ni, lepas je aku balik dari Melaka hari tu, penyakit kronik aku ni makin menjadi-jadi.

Nanges.

Benci betol. Ke ade hantu malas yang ikut aku balik sampai ke Teganu nehh.. Huh. Garu kepala.

Kalau nak ikotkan planning aku, aku nak la storimori pasal mission aku yang kononnya aku buat kat negeri bersejarah hari tu. Tapi, memandangkan tangan dan hidung aku tengah malas ni, aku tangguh dulu la ye.

Ok la, aku dah malas nak bebel panjangpanjang, ngkorang pon bukannye bace pon.

Kbai.

Eh, jap. Aku ade jumpe satu gambou ni kat pesbuk pagi tadi. Cuba korang jawab, sebab aku pon konpius nih. Jalan mane budak tu kene ambik untuk sampai ke tempat paling depan sekali tu? Boleh tak someone bagitau aku ni?

Nak kate aku ni jahil sangat tak le, just nak kan kepastian. Tengkiyu le banyakbanyak yeu.

Ko tak payah bace la kat kotak question tu. ko tak paham jugak

Ko jawab, jangan tak jawab. Time kaseh.
arigato haikk sudi bace :)

3 comment[s]:

Fi said...

Janganlah malas hehe :) Haa jalan No 4 :)

ASHAZMI. said...

Ntoh le, den ni memang tengah malas. Tak tau nak jadi rajin macam mane.. 4 eh? Asal ai rase macam no 3 lagi sesuai ek?

Mormor said...

hidung pun malas ? hahah . acane tuu ? opinion deeya jalan no 5 . sebab kurang jalan depan org solat . yang tuu much better . jauh takpe , hormat yg pentingg >.<

Post a Comment

Jot down whatever you want. I will published your comments once i check them out!

ASHAZMI's Priority.