Raye ?? OME





Assalamualaikum n salam sejahtera.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRIaku ucapkan

Dah kenyang ngan rendang, pulut, dodol n so on?
Aku dah obes dah pn,, :))

So, how raya?
Aku okey la, xde best gle2 kann
Ok la, aku malas nk ckap banyak
Just nak upload gamba raye je sbenarnye

This is my big family
Tp aku ngan bapak aku xde pn dlam gamba ni
Hehehh :3


Memperkenalkan..
Ni la imam muda kuarga aku
Naufal Haziq, anak aku
Ehh, anak mak sedare aku aka sepupu aku loh
*Kan best kalo aku ade anak comel gini

Hee, ni sepupu jauh aku, takde la jauh sangat sebenarnye
Abangnye serius, adiknye klaka
Memang comel adeknye kann kann?
Badri memang cumel giler!

And lastly, cousin aku yg plg jauhh
Irdina Najihah nama diberi

Dah jadi macam show n tell la plak entri aku ni
Bukan nk bg gambar raye dh ni
Bia lah, aku tak tau nak cakap ape

Ok, smpai d sni dulu post aku hari ni
Kbaii, wsalam


arigato haikk sudi bace :)

0 comment[s]:

Post a Comment

Jot down whatever you want. I will published your comments once i check them out!

ASHAZMI's Priority.